onsdag 7. september 2016

Blått bursdagskort ♥



Å som jeg koser meg med å lage kort for tiden. 
Nydelige ark fra Maja som bare får kreativiteten til å blomstre.


Har en venninne som fylte år tidligerer i sommer 
som er utrolig flink til å hive seg på sykkelen, 
så da måtte dette herlige papiret og sykkelmotivet 
bli til et kort til henne ♥



Pyntet med nydelige blonder, blomster, metall charms,
osteklut, kakeserviett og perleswirl 
(perleswirl brukte jeg mye på kort før, 
men så har jeg glemt det litt ut, 
men nå fant jeg det fram igjen 
og det er virkelig en liten fin detalj på kortet) ♥ 


Innsiden med flotte tekster fra Kort og Godt ♥

Deltar med dette ;


Er du i Scrappemodus for tiden?
 Og hvilke papirer er din favoritt akkurat nå?

Ha en fin onsdag og takk for kommentarer  
Klem fra Inger Marie 

6 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert <3 Maja Design og Papirdesign er mine favoritt ark :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, og helt enig med deg Maja og Papirdesign er favoritter <3

    SvarSlett
  3. Lekkert og morsomt kort. Gøy at du lager en annen fasong en den standard 4kanta. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin September utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Et fint balansert kort, med en nydelig form. - Takk for at du deltar hos Papirlosjen. Klem dt Anita

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert kort i blått med flotte detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

    SvarSlett
  6. Nydelige kort i herlige blå farger, du er flinke med mange detaljer på kortene dine. Graciela

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie